پایگاه اطلاع رسانی اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین

هدف از ایجاد این پایگاه، اطلاع رسانی و ارائه خدمات و عملکرد اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی حوزه معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین می باشد

پایگاه اطلاع رسانی اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین

هدف از ایجاد این پایگاه، اطلاع رسانی و ارائه خدمات و عملکرد اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی حوزه معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین می باشد

آخرین مطالب

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین از آغاز ثبت نام مهاجرین خارجی جهت پیاده روی و زیارت عتبات عالیات در اربعین سال جاری خبر داد:

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین گفت: درپی درخواستهای مکرر مهاجرین  و پیگیری های اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور ستاد مرکزی اربعین حسینی امسال مهاجرین نیز می‌توانند مانند شهروندان ایرانی به عتبات عالیات اعزام شوند.


عشایری مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین تأکید کرد: از روز یکشنبه مورخ 2/8/95 مهاجرین می‌توانند به دفاتر کفالتی که کارتهای آمایش خود را دریافت کرده‌اند، مراجعه نموده و با تحویل کارت آمایش خود دفترچه گذر مرزی دریافت کنند و بعد از آن جهت دریافت ویزای عراق اقدام کنند.

این مقام مسؤل افزود: مهاجرین پس از بازگشت می‌توانند با تحویل دفترچه گذر مرزی کارت آمایش خود را دریافت کنند.

.

 عشایری خاطرنشان کرد: ثبت نام و اعزام به کربلا برای اربعین فقط از طریق دفاتر کفالت و مراجع قانونی صورت می‌گیرد و هر گونه اعزام به کربلا در قالب کاروان‌های غیر از طریق مراجع رسمی و دولتی جمهوری اسلامی ایران غیر قانونی بوده و با افراد مختلف که بخواهند به شکل غیر قانونی مهاجرین را در قالب کاروان به کربلا اعزام کنند، برخورد خواهد شد.

وی تاکید کرد: مهاجرین عزیز فقط به اطلاعیه‌های مراجع رسمی در این زمینه توجه کنند و از ثبت نام در مراکز غیر رسمی و غیر قانونی برای اعزام به کربلا خودداری کنند.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی حوزه سیاسی و امنیتی استانداری قزوین گفت: متقاضیان اعزام به راهپیمایی اربعین از امروز یکشنبه 2/8/95 فرصت دارند تا پایان وقت اداری روز  13/8/95جهت ثبت نام با در دست داشتن مدارک شناسایی شخصاً به دفاتر کفالت در سراسر ایران مراجعه نمایند.

افرادی می توانند جهت زیارت اربعین ثبت نام کنند که یکی از مدارک ذیل را داشته باشند.

1-    کارت آمایش

2-   کارت هویت

3-  گذرنامه خانواری

4-   گذرنامه مجردی

5-   اقامت دائم

6-   دفترچه پناهندگی

7-  دفترچه اقامت

  • اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی